راهنمای خرید قطعات خودرو

آیا قطعات یدکی خودروهای چینی در بازار ایران موجود است؟

وجود قطعات یدکی خودروهای چینی در بازار ایران

آیا قطعات یدکی خودروهای چینی در بازار ایران موجود است؟ در دهه گذشته خودروهای چینی در ایران محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و این سوال ذهن تعداد زیادی از متقاضیان خرید این نوع خودرو ها را مشغول کرده است. زیرا آنها امکانات مقرون به صرفه و متنوعی را با توجه به نیازها و ترجیحات افراد مختلف ارائه می دهند. با این حال، بسیاری از دارندگان خودرو ‌های چینی ممکن است در مورد دسترسی و کیفیت قطعات یدکی خودروهای چینی در بازار نگران باشند.

در این مقاله برخی از منابع و مزایای خرید قطعات یدکی خودروهای چینی از تامین کنندگان قابل اعتماد و معتبر را بررسی خواهیم کرد. پیش تر نیز مقاله مهمی درباره خرید انواع قطعات یدکی و نکات قابل توجه در مقاله زیر آورده بودیم؛ با مطالعه این مقاله میتوانید با برخی از مشکلات رایج در خصوص خرید قطعات یدکی خودرو آشنا شوید.

بهترین برند های قطعات یدکی خودروهای چینی در بازار ایران کدامند؟

بر خلاف برند‌های خودرو‌سازی بزرگ جهان بسیاری از قطعات یدکی اصلی خودروهای چینی کیفیت پایین تری نسبت به نمونه های ژاپنی و کره‌ای آنها دارند. برند های Afortis ،elig ،NGK ،DRB سازنده قطعات یدکی و مواد مصرفی برای انواع خودروهای چینی از جمله چری، ام وی ام، جیلی، لیفان، برلیانس و انواع دیگر برندهای خودروهای سواری تولید شده در چین هستند.

Afortis یک برند تولید کننده قطعات یدکی برای خودرو‌های چینی است. این برند در امارات متحده عربی فعالیت دارد و قطعات یدکی برای برندهای مختلفی مانند Chery, Geely, Lifan, Haval و… را ارائه می‌دهد. Afortis یکی از مهم ترین تولید کنندگان قطعات جانبی سیستم ترمز خودرو های چینی است. شما می‌توانید قطعات یدکی Afortis را از فروشگاه یدک پی در ایران تهیه کنید. اگر به دنبال قطعات یدکی خودرو های چینی از برند Afortis هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در یدک پی ارتباط گرفته و خریدی مطمئن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *